Dramaturg Ott Kilusk: kui ma tänavalt nööbi leian, mõtlen sellele kohe mehe külge

Dramaturg Ott Kilusk: kui ma tänavalt nööbi leian, mõtlen sellele kohe mehe külge
Foto autor: Priit Loog
“Selle näidendi kirjutamise puhul huvitas mind kõige rohkem see üleminekuaeg, kui Nõukogude Liit hakkas lagunemise märke näitama ja dissidentlusest sai elu loomulik osa. Korraga kehtisid kaks täiesti erinevat maailmavaadet. Sellest kahevahelolekust räägibki lugu “Karateka ja salasamurai”. Ja muidugi paljudest teistest asjadest. Näiteks sellest, kuidas hirm inimese üle võimust võtab, nii et lausa materialiseerub, ja kuidas seda ületades üles leida omaenda mina, mis juva mõnda aega kurat teab kuhu kadunud”, räägib näidendi autor Ott Kilusk.
Etenduses kohtuvad õudne ja naljakas, kole ja ilus sellise raginaga, et seda lausa laupkokkupõrkeks võiks nimetada.